Formularz Kontaktowy
Najczęściej zadawane pytania
- Czy mogę zapłacić za zamówienie przelewem?
Oczywiście, udostępniamy taką możliwość, należy wykonać przelew na następujące dane:
Nazwa firmy: kloi
Numer konta: 82 1950 0001 2756 5222 0000 0010
Tytuł przelewu: W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia ze strony. w formacie #……….. np. Kloi#(numer Twojego zamówienia)
- Jaki jest koszt dostawy?
Ponieważ zależy nam Twojej wygodzie i zadowoleniu z zakupów, oferujemy dostawę w cenie 7,90 zł, niezależnie od gabarytów zamówienia!
- Jaki dostawca doręcza Paczki?
Nasze paczki dostarczane są przez dostawców Poczty Polskiej
- Jak zapłacić za zamówienie?
Za przesyłkę możesz zapłacić:
1. Za pomocą szybkiego i bezpiecznego przelewu online za pośrednictwem PayU
2. Przelewem tradycyjnym
3. Przy pomocy karty płatniczej.
Wybór opcji płatności następuje po uzupełnieniu danych adresowych i wybraniu sposobu dostawy.
- Zapłaciłam za zamówienie przelewem tradycyjnym, nie otrzymałam potwierdzenia, dlaczego?
Przelewy tradycyjne są księgowane z opóźnieniem wynoszącym 1-2 dni robocze, oraz nie są księgowane w weekendy. Otrzymanie potwierdzenia o realizacji zamówienia zostanie do Państwa przesłane po zaksięgowaniu wpłaty, prosimy o poczekanie. Może to zająć 2-3 dni.
- kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zgodnie ze stroną „wysyłka i dostawa” tj. https://kloi.pl/wysylka-i-dostawa : Czas wysyłki: nasze produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych jest to czas potrzebny nam na skompletowanie zamówienia, spakowanie i przygotowanie paczki oraz przekazanie jej do dostawcy. Czas dostawy: W związku z tym iż nasze paczki są wysyłane zza granicy – dostawa trwa dłużej niż standardowo, średnio 15-30 dni roboczych. Wszystkie informacje na temat wysyłki można uzyskać w powyższym linku lub w stopce każdej naszej strony sklepu.
- Czy można poprosić o numer śledzenia paczki?
Do części zamówień przewoźnik nie udostępnia numerów śledzenia, jeżeli nie otrzymali go Państwo w wiadomości mailowej oznacza to, iż w przypadku Państwa zamówienia ten numer nie będzie dla Państwa widoczny. Niemniej jednak w wewnętrznym systemie posiadamy wgląd do statusu paczki, gdyby po 60 dniach roboczych paczka się u Państwa nie pojawiła, prosimy o kontakt sprawdzimy jej status.
- Jak zgłosić reklamację?Realizacją reklamacji zajmujemy się w naszym biurze. Jeśli chcesz zgłosić wadę, to skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@kloi.pl W większości przypadków wystarczy nam tylko zdjęcie lub nagranie video, abyśmy mogli ponownie nadać paczkę. W tej sytuacji nie będzie konieczności odsyłania wadliwego produktu.
- Dlaczego zamówienie nie zostało dostarczone w całości?
Spowodowane jest to tym iż, paczki zostały wysłane z różnych magazynów, pozostała część zamówienia już niedługo się u Państwa pojawi,
Bardzo prosimy o poczekanie,
- Dlaczego mogę być pewna, że zamówienie zostanie dostarczone?
Przede wszystkim dlatego, że jesteśmy 18 letnią firmą zarejestrowaną i działającą w Polsce, co zgodnie z obowiązującym prawem po dokonaniu przez Państwa płatności spoczywa na nas obowiązek dostarczenia opłaconego przedmiotu. Nawet w przypadku zgubienia przedmiotu przez Pocztę Polską mamy obowiązek wysłać towar ponownie na nasz koszt. O bezpieczeństwo transakcji i płatności dbają również takie firmy jak PayU, PayPal i Stripe, przez które zostaliśmy szczegółowo zweryfikowani.
- Nie znalazłam odpowiedniego tematu, jak się z Państwem skontaktować?
W przypadku pytań innych niż przestawione prosimy o kontakt mailowy poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie: https://kloi.pl/kontakt/ lub bezpośrednio na: kontakt@kloi.pl , zawsze prosimy o podanie numeru zamówienia,